fredag 12 april 2013

Dags för SETT 2013 - Gör om, gör rätt .....

Hallo världen,
som vanligt hundra år sedan jag uppdaterade..... men man hinner inte alltid ligga på topp. Nu närmar sig dock SETT 2013 och då vill man naturligtvis visa att man kan blogga..... ja eller vad man nu vill visa.

Jag har fått det stora förtroende att vara en av föreläsarna på SETT 2013 på ledning och styrningsspåret och det känns MYCKET spännande och hedrande. Nu närmar sig datumet och nu kommer pirrigt i magen, funderingarna på vad jag har att berätta, tvivlet. Dags att sätta tänderna i slut inishen och se till att det blir bra.

Jag är en av två (tror jag) IT (eller IKT-chefer som jag själv väljer att kalla det) som är med i Lärarförbundet, en rätt unik bakgrund med andra ord. Vilka erfarenheter jag har kring IT utifrån de olika roller jag haft (från lärare, IT-pedagog, IT-samordnare, IT-chef inom skolan, TF grundskolechef och nu IKT-chef i Uddevalla kommun. Jag tänker berätta vad jag tror man skall tänka på för att få ett bra samarbete och ett bra stöd av och med IT. Nyfiken? Välkommen :-)

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar