måndag 3 december 2012

Vad var det jag sa... nu är det snart jul.....

Att blogga eller inte blogga, det är frågan..... och med tanke på hur ofta jag känner att jag har tid och vilja att skriva så borde jag kankse avstå. Nåväl - sommaren har gått och som jag skrev sist så var väl den sådär :-( Alltid skänt med vila men lite mer sol hade inte alls gjort något. Å så har även hösten gått och jag undrar, hur mycket regns finns det? Och varför måste den komma ner just här?

PÅ jobbet har vi trots regn haft en bra höst. Vi har haft mycket att göra, nya utmaningar iform av nya stora system som skall i drift, personal som varit sjukskriven, sagt upp sig och en del föräldraledig MEN övriga har verkligen ställt upp och täckt för varandra, tagit på sig andra uppgifter osv. Måste säga att jag är stolt över min avdelningen. De kan, de vill och de räcker till :-)

Två dagar på konferens som i mina ögon också gjorde att vi tog ett steg fram (igen) gör att hösten kan jag sätta CHECK på.

Bästa webb i Sverige, en av tre nominerade till bästa växel och en av tre nominerade till Årets medarbetare - VI ÄR DUKTIGA!

PÅ privatsidan har bygget tagig mycket kraft, mer än jag trodde att det skulle göra. Det känns bra med det som är klart, vissa beslut är kanske fattade i brådska och vissa tänker man att med facit i hand skulle jag gjort så här istället.... men i det hela är jag NÖJD! Nu återstår att fatta beslut kring köket så att snickarna kan börja med nästa steg, lite justeringar på ritningar för nästa utbyggand å så är vi på väg igen.

ÅÅÅ så är det jul igen och jag har tagit ut massor av lediga dagar vilket skall bli sköööönt. Och med tanke på hur vanligt det är att jag är inne och skriver så.... Vi ses till våren - allt annat är en överaskning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar