söndag 8 januari 2012

Nu är den mer känd....

Då har jag talat om att jag finns å bloggar ... Å därmed måste jag upp till bevis ... Bidra med något mer än lite ord på Twitter o FB ... Å inte har jag skrivit särskilt ofta här inte.

Nu börjar jag!!

Dags för BETT 2012 - alltid lika spännande innan. Höga förväntningar, vill mycket samtidigt som jag vet att hur mycket jag än kommer att hinna uppleva så kommer jag att ha missat massor. Vet att nätverkandet är det som ger mest. Reser med DiU o är nyfiken på på Tänk Om gänget o Microsoftgänget. Skall spana, slinka in här o där o jag skall NÄTVERKA :)

Jag bidrar gärna själv genom att berätta om allt vi gjort i Uddevalla o delar mer än gärna mina tankar med er jag träffar. Om ni vet vem jag är o vill prata med mig, tveka inte en sekund med att haffa mig :) så jag inte missar chansen att möta nya människor. Alla möten är givande!!

Tack för att just du läser det jag skriver o kanske ses vi på BETT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar